Kocht onze Hybrid Limited in oktober, dus de airconditioning nooit echt gecontroleerd/nodig gehad tot een paar maanden geleden, maar het werkte nooit vanaf het begin toen we het probeerden. Terzijde, de verwarming werkte in de winter ook nooit echt goed. Haalde nauwelijks de kou weg. Hoe dan ook, ze bestelden een nieuw expansieventiel (nationale backorder dus duurde 3-4 weken), dus de auto staat momenteel bij de dealer. Ze belden net en zeiden dat toen ze het nieuwe expansieventiel wilden installeren, ze metaalschilfers in het systeem vonden, dus belden ze Hyundai Engineers. Ingenieurs adviseerden het hele systeem te vervangen. Compressor, Condensor, Leidingen, etc. Natuurlijk... alle items staan ook voor nog eens 4 weken op nationale backorder! Tech zei dat dit ook invloed kan hebben gehad op het verwarmingssysteem (vandaar dat ik dat eerder ook al noemde) Mijn vraag is... met al deze onderdelen in nationale backorder... het lijkt me dat veel mensen deze airconditioningproblemen hebben en ik vraag me af of het geen groter/bekend probleem is?