De auto een paar dagen geleden in de garage geparkeerd. MP3's en FLAC's van mijn USBC-stick in de linker USB-sleuf onder het dashboard werkten. Ik ga vanmorgen naar buiten en de USB-muziek werkte NIET. Als ik op de mediaknop klikte, werd de USB Music-stick grijs weergegeven.
Uren later op de terugweg was het hetzelfde.
Toen ik terug in de garage parkeerde, zag ik een melding toen ik de auto uitzette over een OTA-update. Ik ging het huis in en lunchte. Toen ik mijn e-mail controleerde, toonde het bericht van Bluelink het volgende:
View attachment 5985
Dus ik ging terug naar de auto in de garage en startte hem. Het scherm zei zoiets als "OTA-update bezig". De USB-stick met mijn MP3's etc. was nog steeds grijs weergegeven.
Ik stak de USB-stick in mijn pc. Muziek speelt prima.
Blokkeert een OTA-update het gebruik van de linker USBC-poort onder het dashboard? Zo ja, waarom?
Waarom staat er in de e-mail dat de OTA-update voltooid is, terwijl de auto "bezig" aangeeft?
Dit is mijn eerste ervaring met een OTA-update. Er was geen waarschuwing gegeven... zou fijn zijn als Bluelink een bericht zou sturen met de melding dat een OTA-update "gepland" staat voor een datum een paar dagen of een week van tevoren... toch?
Zelfs Windows-updates geven je een melding!