Hyundai Tucson Forum banner

Update voor 2025 Tucson Hybrid Blue

1.7K views 27 replies 6 participants last post by  KevMeist  
#1 ·
Ik had net een telefoontje van mijn lokale dealer dat ze een software-update voor mijn Tucson hebben. Ik ken het ID-nummer van deze update NIET. Ik heb een afspraak op 8 september om dit te laten doen.

#3 ·
#8 ·
Net een telefoontje gehad van mijn lokale dealer dat ze een software-update hebben voor mijn Tucson. Ik weet het ID-nummer voor deze update NIET. Ik heb een afspraak op 8 september om dit te laten doen.

Ik zal volgende week updaten.
Hebben ze een update geïnstalleerd? Iedereen krijgt het OTA, en de poster hierboven heeft gelijk. Het is bedoeld om te voorkomen dat Bluelink na een jaar wordt uitgeschakeld. (Een Telemetrie-update)

#9 ·
Nog niet, morgen om 8 uur. Ik dacht dat OTA-updates met een bericht in de auto kwamen dat je vertelde dat er een update was? De mijne vertelde me zeker eerder dit jaar. Dat was toen de OTA-update mislukte, bleef zeggen dat deze compleet was met Bluelink-e-mails en probeerde het elke keer opnieuw als ik de auto startte. De dealer moest dat oplossen en zelfs zij konden het niet totdat ze Hyundai belden. Moest een head-unit reset uitvoeren (weet niet zeker wat de juiste naam daarvoor is). Ze moesten de auto een nacht houden.

#13 ·
Mijn auto toonde vandaag een update aan. Het gaat over de Data Communication Unit (DCU) en het oplossen van telematica die na een jaar niet meer werkte.

Ik heb morgen mijn afspraak bij de lokale dealer. Ik zal vragen of dit de update is die ze uitvoeren. Zo ja, dan zal ik vragen of ze me de OTA-update (duurt 10 minuten) laten doen terwijl ik er ben - dit nadat de vorige update de auto had verpest (zei dat het voltooid was, maar probeerde de update na elke autostart opnieuw).

#20 ·
Gaat deze TSB over die auto's die 12v ontladingsproblemen hebben of hebben gehad? Ik zie dat mijn auto een bouwdatum heeft van augustus 2024, maar ik heb geen problemen. Is er een online opzoekfunctie met een VIN-nummer om de exacte bouwdatum te achterhalen?
Bedankt,
Mike
Ja, precies wat de dealerupdate is. Ik heb een link naar de update in post #2