Ik had net een telefoontje van mijn lokale dealer dat ze een software-update voor mijn Tucson hebben. Ik ken het ID-nummer van deze update NIET. Ik heb een afspraak op 8 september om dit te laten doen.
Vervalt uw voertuig hieronder?Net een telefoontje gehad van mijn lokale dealer dat ze een software-update hebben voor mijn Tucson. Ik weet het ID-nummer voor deze update NIET. Ik heb een afspraak op 8 september om dit te laten doen.
Ik zal volgende week updaten.
Niet zeker. De gebruikte woorden waren "software-update". Lijkt de TSB waarnaar u verwees ook hardware te bevatten?Vervalt uw voertuig hieronder?
Hebben ze een update geïnstalleerd? Iedereen krijgt het OTA, en de poster hierboven heeft gelijk. Het is bedoeld om te voorkomen dat Bluelink na een jaar wordt uitgeschakeld. (Een Telemetrie-update)Net een telefoontje gehad van mijn lokale dealer dat ze een software-update hebben voor mijn Tucson. Ik weet het ID-nummer voor deze update NIET. Ik heb een afspraak op 8 september om dit te laten doen.
Ik zal volgende week updaten.
Ja, precies wat de dealerupdate is. Ik heb een link naar de update in post #2Gaat deze TSB over die auto's die 12v ontladingsproblemen hebben of hebben gehad? Ik zie dat mijn auto een bouwdatum heeft van augustus 2024, maar ik heb geen problemen. Is er een online opzoekfunctie met een VIN-nummer om de exacte bouwdatum te achterhalen?
Bedankt,
Mike