Ja, een oude thread, maar wilde er geen nieuwe starten. Ik ben een beetje geïrriteerd dat de usb-mediaspeler van mijn Tucson alle nummers in een map afspeelt, maar vervolgens de volgende map niet afspeelt. Hij kan nummers in de map herhalen, de map opnieuw afspelen of de nummers in de map willekeurig afspelen. Ik heb hiernaar gezocht en kwam deze thread op het Hyundai-forum tegen.
https://www.hyundai-forums.com/threads/usb-flash-drive.698817/ Mijn 11 jaar oude Scion FR-S heeft geen probleem met het afspelen van een map van dezelfde usb-drive en vervolgens automatisch de volgende map af te spelen. Heeft de technologie een stap teruggezet? Ik gebruik een 128 GB exFat-geformatteerde Samsung-drive met 250 mp3-mappen geript naar 320 kbps van mijn cd's of van online downloads. Ik ga deze op geen enkele manier opnieuw formatteren en terug kopiëren als individuele nummers.
Mijn keuzes, ik kan de map/album opnieuw afspelen.
View attachment 4812
Speel het nummer opnieuw af.
View attachment 4813
Shuffle de nummers in de map. Om een andere map af te spelen, moet ik mijn ogen van de weg halen, Lijst selecteren en vervolgens een andere map selecteren.
View attachment 4814
Dezelfde flashdrive in mijn 2013 Scion FR-S. Oké, kleiner touchscreen, maar bekijk die knoppen eens.
View attachment 4815
Hij speelt de Chicago-map af en begint na afloop met het afspelen van de C,S,N, & Y-map, of ik kan een andere map kiezen. Ja, ik ben een grote fan van classic rock.
View attachment 4816