Hyundai Tucson Forum banner
41 - 49 of 50 Posts
Ik heb het kopen van een draadloze Carplay-adapter voor mijn '24 Tucson Limited uitgesteld, omdat ik een beetje OCD heb als ik naar een lelijk gizmo van derden kijk dat in de telefoontray bij de USB-poorten staat. Maar na twee weken lang in een huurauto met draadloze Carplay te hebben gereden, gaf ik toe en was ik verheugd een echt kleine adapter voor mijn Tuscon te vinden die kleiner is dan een USB-stick. Hij heet MMB mini en ik heb hem voor $40 op Amazon gekocht. Ik aarzel om een recensie te plaatsen van een apparaat dat ik minder dan 24 uur in handen heb gehad, maar tot nu toe ben ik erg blij. Lijkt perfect te werken.

Ik heb het kopen van een draadloze Carplay-adapter voor mijn '24 Tucson Limited uitgesteld omdat ik een beetje OCD heb als ik naar een lelijk gadget van derden kijk dat in de telefoontray bij de USB-poorten ligt. Maar na twee weken lang in een huurauto met draadloze Carplay te hebben gereden, gaf ik toe en was ik verheugd een echt kleine adapter voor mijn Tuscon te vinden die kleiner is dan een USB-stick. Het heet de MMB mini en ik heb hem voor $40 op Amazon gekocht. Ik aarzel om een recensie te plaatsen van een apparaat dat ik minder dan 24 uur in handen heb gehad, maar tot nu toe ben ik er erg blij mee. Lijkt perfect te werken.
Ik gebruik deze al een paar maanden en hij werkt prima: https://www.amazon.com/dp/B0D38NP7L3?ref_=ppx_hzsearch_conn_dt_b_fed_asin_title_1&th=1

Ik gebruik deze al een paar maanden, werkt prima: Amazon.com
Ik heb ook een draadloze adapter van Amazon gekocht voor mijn CarPlay. Het kostte me $45. Ik heb het gekocht tijdens de kerstperiode. Het werkt redelijk goed. Ik zie een kleine vertraging optreden, maar verder werkt het prima. Ik heb een 2022 Tucson Limited. Hij heeft ingebouwde navigatie, maar als je CarPlay wilt gebruiken, moet je een kabel gebruiken of een draadloze adapter aanschaffen. Ik ben tot nu toe tevreden met het apparaat.

Ik heb het kopen van een draadloze Carplay-adapter voor mijn '24 Tucson Limited uitgesteld omdat ik een beetje OCD heb als ik naar een lelijk gizmo van derden kijk dat in de telefoontray bij de USB-poorten staat. Maar na twee weken lang in een huurauto met draadloze Carplay te hebben gereden, gaf ik toe en was ik verheugd een echt kleine adapter voor mijn Tuscon te vinden die kleiner is dan een USB-stick. Het heet de MMB mini en ik heb hem voor $40 op Amazon gekocht. Ik aarzel om een recensie te plaatsen van een apparaat dat ik minder dan 24 uur in handen heb gehad, maar tot nu toe ben ik er erg blij mee. Lijkt perfect te werken.
De vraag is nu of ik een USB-oplaadpoort wil opofferen om draadloze AA te krijgen? Het zou fijn zijn als het een doorvoerpoort had. Heeft het er een? Ik kan het niet zien op de foto.

De vraag is nu of ik een USB-oplaadpoort wil opofferen om draadloze AA te krijgen? Het zou fijn zijn als het een doorvoerpoort had. Heeft het er een? Ik kan het niet zien op de foto.
De datap poort voor mijn telefoon laadt erg langzaam op. Ik zou hem alleen gebruiken als het moet. Als er meer dan één poort nodig is om op te laden, afgezien van de sigarettenaanstekerpoort of de twee achter je, kun je een adapter met voeding krijgen om in de oplaadpoort te steken om er meer dan één van te maken.

Belachelijk dat de duurste optie ("Limited") geen Wireless Carplay heeft.

Ik probeer (uiteraard) een Wireless Apple Carplay Adapter te vinden. Het lijkt erop dat sommige functies niet overal beschikbaar zijn en sommige elkaar uitsluiten. Dit is wat ik zoek:
1) Mini-formaat
2) Ondersteunt YouTube, NetFlix en Safari
3) Snelle verbinding
4) OTA Firmware updatebaar
5) CF-kaartsleuf
Vereist zijn 1 & 2. 3 is goed, maar niet noodzakelijk. 4 is niet nodig als het goed werkt en 5 zou een leuke bonus zijn op een lange reis.

Uw suggesties alstublieft?
Voor extra credits: Ik zou serieus onder de indruk zijn als iemand weet hoe je in de engineering-modus komt en het aanzet!

Er bestaat geen draadloos apparaat dat streaming Netflix- of YouTube-video's aanbiedt, draadloos of bedraad heeft er niets mee te maken. Dus geen draadloze adapter zal dat op magische wijze mogelijk maken.
Er zijn mirroring-apps of aparte boxen die soms werken, soms niet, die in theorie video kunnen streamen, maar voor zover ik weet kun je er zelfs daarmee niet draadloos mee verbonden zijn om het te doen. Maar ik ken niet elke app of accessoirebox op de markt.

Afgezien daarvan bevat deze thread veel informatie.

41 - 49 of 50 Posts